Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Kingfisher Direct Reviews

4.7 Rating 449 Reviews
92 %
of reviewers recommend Kingfisher Direct
4.7
Based on 449 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Kingfisher Direct Reviews
Huge range of products Great prices, free and quick delivery. Great service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Neil, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great products and great service, so we're thrilled to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Had the sizes of Jerry cans that I needed. Quick despatch and delivery. Seem to be good quality, very pleased thamks
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Emma, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great service and great products, so it is excellent to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
The boxes I ordered were perfect for my needs.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Chris, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great products, so it is excellent to hear these have fit your needs perfectly. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Excellent service from Kingfisher Direct. Good product at good price, promptly dispatched.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Mark, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great products, so it is excellent to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Excellent - the driver very precisely told us what time he would arrive. This was complicated because we had to direct him to a place which was not my home address where a team of people could gather to take the item (an IBC) away to its final resting place. All this was dealt with by the driver with no problem and in a very friendly manner and was much appreciated.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi David, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great service, so it is excellent to hear that our courier service is holding themselves to the same standard. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Still waiting for delivery
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Michael, thank you for your order and for your feedback. A member of our customer service team shall be in contact to investigate this delay for you. Please accept our sincerest apologies for the delay in recieving your order.
Posted 1 year ago
Not Received Goods ?
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Rodney, thank you for your order. I have spoken with our warehouse, and it appears that DX have sadly lost your consignment. Please accept our apologies for this and for the delay in receiving your chutes. Instead of waiting for DX to investigate and figure out where the replacements have gone, our team is dispatching three replacements for you today for delivery tomorrow. If the three missing units are found, we will have them redirected here, so you aren't overflowing with rubble chutes. We look forward to hearing from you again in the future. If there are any further issues, please do not hesitate to contact our sales & customer service team – who shall do their best to assist.
Posted 1 year ago
Good product
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Peter, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great products, so it is excellent to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
I ordered two Road grit bins. They were delivered quickly and the parcel tracking was good. The bins are excellent quality at a reasonable price.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Claire, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great service and great value, so it is excellent to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Great service from start to finish, good quality tub I purchased for mortar , will definitely use again
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Mark, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great products and great service, so it is excellent to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Amazing , just plain and simply a great company to deal with
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi William, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great service, so it is brilliant to hear about your experience with us! We look forward to hearing from you again in the future.
Posted 1 year ago
Great price and service.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Chris, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great service and great value, so it is excellent to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Excellent, from real people behind the Chatbox facility who were able to answer my product queries via email the next day, to good communication and decent delivery- and really good quality products delivered. The Sustainabin recycling bin and waste bin at our village hall are just what we needed to encourage people to separate their waste. They look good too, and fit in the space of our old swing bin.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Tamsyn, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great service, so we prefer to talk to our customers ourselves and don't rely on bots or 3rd party companies! We're thrilled to hear about your experience with us and are glad to hear that your Sustainabin fits in perfectly. We look forward to hearing from you again in the future.
Posted 1 year ago
Just received black water containers. Not used yet so not sure I can provide anything useful ref Theyre life expectancy or anything else?
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Peter, thank you for your order and for your feedback. We're certain that these containers will not disappoint once you have had the time to use them. We look forward to hearing from you again in the future.
Posted 1 year ago
Great to deal with and fast delivery
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi James, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great service, so it is excellent to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Quick delivery, very well packaged. Will shop with again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Julia, thank you for your order and for your feedback. We're delighted to hear about your experience and look forward to hearing from you again soon.
Posted 1 year ago
Great service delivery was amazingly fast with no problems what so ever
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Jon, thank you for your order and for your feedback. We always aim for great service, so it is excellent to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again, soon.
Posted 1 year ago
Toolbox ideal ,been in building trade 35+ years good service and good product. Thankyou Paul gray
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Paul, thank you for your order and for your feedback. We're glad to hear this toolbox meets your expectations! We look forward to hearing from you again in the future.
Posted 1 year ago
I ordered 4 x50l salt boxes which arrived promptly. Two of them were distorted where they had been stacked for packing and the lids wouldn’t close, I contacted Kingfisher and was told they would soon return to their memory shape once left in the sun, and two days later they did; an excellent product and great service and communication. I really like the grey stone effect of the salt bins and buying 4 smaller ones meant they are spread around the property looking unobtrusive and you always have salt where you want it in the winter.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Denise, thank you for your order and for your feedback. We're absolutely delighted to hear your thoughts, as we always aim for great service and great products. We're glad to have been able to help and look forward to hearing from you again in the future.
Posted 1 year ago
no problems with the company. my order was delivered when they said, prompt.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Helen, thank you for your order and for your feedback. We always aim for excellent service, so we're thrilled to hear your thoughts. We look forward to hearing from you again in the future.
Posted 1 year ago
Kingfisher Direct is rated 4.7 based on 449 reviews