“Web page is great cuff links are gorgeous, only disappointing was the delivery was later than said and it was a wedding gift for my husband but didn’t arrive in time”
Hi Nicola
I can see they were scheduled for delivery on the 4th May (taking into account the bank holiday) but delivered on the 5th. Apologies for the delay, we will refund your postage.
Chris
Badger & Brown
“I bought and had engraved , a money clip .
I also bought a lovely silver box and had that engraved too, both were lovely and the engraving was really good.
I was though very disappointed to find the box was a cufflink box and the money clip is loose inside as the elastic to hold it in place was specifically for cufflinks. Ordering was easy and delivery in good time.”
Thank you for your recent order.
Yes, unfortunately the engraved gift boxes are for cufflinks only. The money clips and tie slides do fit the box but the elastic inside holds cufflinks only.
Badger & Brown
“They need to state when an item is out of stock. I placed an order that needed to be with me quickly when all along the item I had purchased was not going to be arriving with no email notifying me that it wasn’t in stock. However that being said when I contacted customer service about it they were very good and fast at finding some nice similar replacements which they got to me the very next day with the engravings. So I was very appreciative for that and they actually were nicer than the ones I had previously ordered.”
Hi Paige
Appreciate the order and the feedback. With our sterling silver range we're going through a transitioning phase. We're now producing our own sterling silver cufflinks to ensure quality and you purchased a design we used to get in from a UK silversmith, which we were awaiting delivery of.
We sent you a pair of cufflinks that are similar (which we manufacture and hold hundreds of) and retail at £129.95 instead of the £99.95 paid.
Apologies for any inconvenience caused.
Chris
Badger & Brown
“Although not the original shape i wanted , the replacements are really lovely and nice quality.. my nephew was over the moon and thats the main thing”
“Loved the silver case, it was better than the actual tie clip. Very hard to read the initials engraved on the clip which is a shame, as this is a 30th birthday gift for my son. Arrived very quickly though.”
HI Gaynor
As per the communication we've had post review, the issue is with the font selection and not the engraving itself (depth, positioning etc...).
We'd like you to be happy so we're sending a new tie slide out today on a 24hr delivery at no cost to yourself.
B&B
“Lovely money clip quick delivery.
Only negative is I also got it engraved but you can’t see the engraving at all, it’s so light marked can no notice it at all.”
“Absolutely love the cufflinks! Made brilliant gifts for our wedding.The delivery was a bit expensive as its not based on location and i dont stay far but thats the only criticism.”
“really nice product ,I hope the efficiency can be improved and I still recommend these nice cufflinks.I placed an order on February 27th and finally received the cufflinks on 17th,just the day before the wedding.”
Glad you're happy with the product and thank you for ordering with us, it is very much appreciated.
Reason for the slow dispatch is that we were trying to reach you as we had a query with the personalisation, I believe we had issues contacting you.