Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Wilkinson Cameras Reviews

4.9 Rating 6,079 Reviews
99 %
of reviewers recommend Wilkinson Cameras
4.9
Based on 6,079 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Wilkinson Cameras Reviews

About Wilkinson Cameras:

Wilkinson Cameras, founded in 1986, is an independent photographic retailer with 10 high street stores across the northwest of England and offering UK-wide sales through www.wilkinson.co.uk

Visit Website

Phone:

01772 252 188

Email:

sales@wilkinson.co.uk

Location:

Find your nearest store at www.wilkinson.co.uk/stores

Write Your review

No yet received product after a week.
Helpful Report
(Online) - Posted 1 week ago
Good afternoon, We’re truly sorry for the poor experience you had with your order. We completely understand how frustrating it must have been not to receive your item on time, and we sincerely apologise for both the dispatch mistake and our lack of clear communication. This isn’t the level of service we aim to provide, and we take full responsibility for letting you down. We’re glad we could correct our mistake and ensure the correct item was delivered, but we understand that doesn’t undo the frustration caused. We really appreciate your patience, and we hope you’ll give us another chance in the future. If there’s anything else we can do to make this right or if you need any further assistance, please don’t hesitate to get in touch. Best regards, Alex | Wilkinson Cameras
Posted 22 hours ago
Previously had good experiences, but unfortunately, their complaints process does not reflect that. When issues arose, they were dismissive and inconsiderate. They prioritise their own terms first, and customer rights second.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Good afternoon, We’d be happy to address any concerns you have but unfortunately as no information has been provided and the review is anonymous, we cannot properly investigate any claims made within. Please email sales@wilkinson.co.uk with the relevant information so we can look into this for you. Regards, Alex | Wilkinson Cameras
Posted 1 month ago
Our experience with Wilkinson Cameras has been appalling. We purchased an Epson V850 scanner for £849, intending to digitise and preserve old family photographs (following recent family losses), only for it to arrive faulty, with loose glass, internal debris, and disengaged transportation locks. We reported these issues well within the first 48 hours of receiving it, and Wilkinson Cameras initially acknowledged the issues, and approved the return without contest. While preparing it for return, we noticed that the already loose and clearly compromised glass had cracked. We immediately called Wilkinson Cameras, who assured us that this was fine. Due to safety concerns, we asked if we could remove the broken glass before returning it, and they explicitly permitted this, even suggesting we wrap it up. Despite this, once they received the return, Wilkinson Cameras completely reversed their stance, falsely implying we caused the damage somehow, questioning our original emails, and ultimately refusing a refund. Their reasoning was that we had "tampered" with the unit—by removing the very same broken glass they told us to remove. We unscrewed the unit to do this safely, rather than risking further damage by pulling the glass out from the middle. Had we not removed it: 1. The broken glass could have damaged the scanner’s electronics directly beneath it (carriage, sensors, etc.). 2. The broken glass could have posed a safety risk to anyone else handling it. Additionally, if we had returned the parcel without first separating the broken glass, we would have also been in violation of the courier’s terms—the same courier Wilkinson Cameras arranged. -It’s okay, though, as Wilkinson Cameras explicitly authorised us to remove the glass during a phone call, ensuring the return complied with courier regulations. The dilemma is that if they stand by this, they must also admit they knowingly allowed us to remove the glass—completely undermining their own claim that we "tampered" with or "modified" the item. The simple fact of the matter is that common sense dictated we wouldn’t leave an almost £1,000 scanner with broken glass sitting in the middle of it, right above delicate electronics. We removed the casing that housed the glass, carefully took it out, and wrapped it separately to ensure a safe return. Instead of dealing with our case with any level of apprehension or consistency, Wilkinson Cameras have contradicted their own advice, ignored key facts and attempted to shift liability onto us. In short, this experience has been disgraceful. My partner, an NHS nurse, has had to take time off work because of this, which is completely unacceptable. We strongly urge caution when dealing with Wilkinson Cameras, especially if you receive a damaged item. While they may be good in other areas, their handling of this situation has been nothing short of terrible.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Dear Christopher, We are sorry to hear that you are dissatisfied with your experience. However, we must clarify several points regarding your version of events. 1. Initial Reported Issue: Your first concern raised was the presence of debris beneath the glass, followed by a report that the glass felt loose. These were the grounds on which a return was originally authorised. 2.Damage to the Scanner: At no point was the scanner reported as arriving with a cracked glass panel. Instead, you later informed us that the glass had cracked after use. The scanner was then further disassembled, with screws removed to access internal components. This level of disassembly goes beyond what would reasonably be expected of a customer handling a return and is not something we would have advised. 3. Tampering & Warranty Voidance: The extent to which the scanner was dismantled, including the removal of screws and internal components, constitutes tampering. As per the manufacturer’s warranty and our terms and conditions, unauthorised disassembly voids warranty coverage. 4. Contradictory Statements: You have referenced using the scanner in multiple emails, yet also claim that it arrived in an unusable condition. Additionally, you have stated that the transportation locks were disengaged upon arrival, yet later referred to the glass being loose as the primary issue. If the glass was already loose upon receipt, this would have been immediately evident and could have been reported in your initial communication. 5. Phone Call Misrepresentation: We have no record of advising you to remove the glass panel from within the scanner. Our team was only made aware that the scanner had been dismantled when it was returned in that condition. 6. Involvement of a Third Party: We note that your partner is now referenced as being involved in the handling and return of the scanner, as well as the distress caused by this situation. To our knowledge, we have only dealt with yourself and the original bill payer. While we understand that product issues can be frustrating, we are unsure why your partner’s involvement in this matter has contributed to the level of distress described. We acknowledge within your complaints you have made reference to the Consumer Rights Act 2015, and your mention of a Section 75 claim throughout these matters. As these are legal matters, we will not be commenting further on this case at this time. However, we stand by our decision based on the evidence provided. Should you wish to further escalate your concerns further, you are welcome to do so through the appropriate channels. Best regards, Alex | Wilkinson Cameras
Posted 1 month ago
I made an order more than one week ago, and the same day l received an acknowledgement of that order and notification that it had been shipped with FedEx. Since then, l have received an email every day informing me that my package delivery had been impacted and delivery would be the next day. The same email every day for six days. I called Wilkinson Cameras on Friday and was told someone would check and call me back. I’m still waiting. I have called again this morning, twice, and noone picks up. I am extremely frustrated - this is a birthday gift for today! Not impressed at all.
Helpful Report
(Online) - Posted 4 months ago
Good afternoon Lisa, Thank you for your time on the phone just now. I am writing to personally apologise for the delay in your parcel and for the lack of communication you experienced. This does not reflect the high standards we strive to maintain, and I completely understand how frustrating this must have been for you. We are actively working with FedEx to resolve the situation, and they have assured us that they will provide an update by 4 pm today. I will ensure you are kept informed as soon as we receive more information. To provide a solution in the meantime, we have reserved stock for you at your local store should you wish to make your purchase in person. The store will email a Customer Order confirmation once this has been completed. Please check your junk mail folder for this if you don't see it within the next hour. Once the parcel is confirmed as being returned to us, we will promptly process your online refund. Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused and for the lack of follow-up communication. As a senior manager, I am addressing this internally to ensure it does not happen again. Thank you for your patience and understanding. If you have any further concerns, please do not hesitate to reach out directly. Kind regards, Alex Wilkinson
Posted 3 months ago
Buyer beware Printer faulty Charged £38 to tell me no fault with brand new canon printer (ROBBERS) Excuse Consumables opened! HOW can you check it works without loading ink? I followed all troubleshooting advice from Willkinsons. And Canon on line. I Drew the line when the referee me to contact Canon. Long and hard fight to get return label. And guess what. NO FAULT FOUND! Very convenient. I DO NOT recomend this seller. Use a Large seller with No Quibble Returns. Wilkinsons Cameras rate as a CHINESE eBay Seller. AVOID
Helpful Report
(Online) - Posted 5 months ago
Good afternoon, Mr. Deane. We attempted to assist you in troubleshooting the issues with your printer on multiple occasions. However, you declined our help and insisted on returning the printer. You also refused to allow us to guide you through the troubleshooting process over the phone and were quite uncooperative with our staff members. You gave us very little choice other than to accept that you would return the printer. You stated that you would return the printer and demand a chargeback from your credit card company. We clearly communicated, both verbally and in writing, that if no fault was found, we could not issue a refund for this printer as it had been opened and used. We outlined the options and available to you and the refund value if found to be in working order. Since you were convinced that the printer was faulty, we provided you with a free postage label to facilitate its return for inspection and testing. Upon inspection, no fault was found. We offered to return the printer to you along with additional guidance on how to use it effectively, or to provide a partial refund to reflect its used condition. You chose to accept the partial refund. If the printer had indeed been faulty, we would have replaced it or refunded your purchase as required. I'm afraid it is unacceptable to test a printer and return it simply because it does not meet your needs or if you have changed your mind. Our priority is to deliver excellent customer service. However, we cannot assist you effectively if you are unwilling to engage with us and I'm afraid that if a non-faulty returned item shows obvious use, we cannot offer a full refund. I do not doubt that any other legitimate dealers would have provided you with the same options as we did. Regards, Alex | Wilkinson Cameras
Posted 5 months ago
Stay well away ordered from this company never took delivery the parcel was left out side by the courier wasn’t there when we got home suppled the ring CCTV we had then they lied saying the delivery driver spoke to us over the fence saying the parcel was there no one was home as you can see on the CCTV don’t give them your custom on
Helpful Report
Posted 8 months ago
Hi Stephen, Your own CCTV footage, which you shared with us, and the shipping proof of delivery show that the parcel was successfully delivered to your house. We have asked repeatedly for you to share the footage showing the parcel being removed from your doorstep or to share the day's timeline from your Ring app to better understand how the parcel came to not be there when you returned home, but you keep ignoring our requests for this. We know your cameras are triggered by movement, as shown by the two videos of the parcel being delivered, and therefore are confident that you will have footage of what happened to the parcel. We strongly urge you to contact the police if you believe that the parcel has been stolen after delivery. Regards, Alex | Wilkinson Cameras
Posted 8 months ago
Parcel arrived late again, Parcelforce and DPD are unreliable, phoned on day when it did not turn up, and was told in a condescending manner it can take a day for a response, customer service is poor in this regard. As this company don't use Royal Mail, and second bad experience with Wilkinson Cameras, I will not order again from them, better photographic companies out there that use Royal Mail next day.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good afternoon, We cover all our delivery information on our website: https://www.wilkinson.co.uk/delivery-information You placed your orders with us on the 27th November & 30th November for two items that are both Special Order items, for which we quote a period of 8-10 working days for the item to be dispatched. We actually found ourselves in the position that we could dispatch these goods on the Friday 1st December. Given that one of the items purchased was done so using Novuna Finance this meant that we had to send your items using a ParcelForce tracked service, as per our terms. Your parcel was shown as being out for delivery on Monday 4th December but unfortunately the delivery was not completed due to adverse weather conditions. Given the weather that much of the country had experienced in the days leading up to this delivery attempt this may not have come as a great surprise. The area that delivery drivers cover can be large and just because the weather in your exact location is not adverse does not mean that the driver will not be affected or delayed elsewhere on his route. The safety of the driver is paramount and I’m sure you would not want any driver to take unnecessary risks which may put them at risk of injury. I’m sorry ParcelForce let you down on this occasion. Unfortunately, there can be unforeseen delays with any courier that are beyond our control. However, we did liaise with ParcelForce to rearrange the delivery as quickly as possible for you. We can see that from the ParcelForce tracking system that you have now taken delivery of your parcel. It’s fantastic to see that your Special Order items arrived within just 6 working days rather than the 8-10 working days specified for this type of product so we hope you loved being able to use the items a little earlier than originally promised. Thank you for shopping with us, Wilkinson Cameras
Posted 1 year ago
Quoted me a price we were both happy with , emailed me saying they were happy and for my bank details . Once sent they changed the quote by £100 AFTER MY DETAILS WERE TAKEN, I have the email saying everything was satisfactory .customer service were rude and didn't want to help at all ,AVOID
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Upon completion of a Buy-In quote request, we sent you a quote to buy your Canon EOS R10 & RF-S 18-45mm F4.5-5.6 IS STM camera and lens kit from you. You told us this was condition A+ (mint condition, like new). We quoted for the camera and lens kit as you stated it included the front and rear lens caps and a lens hood. You sent us a Canon EOS R10 Body (no lens) using our free postage label. Of course we cannot offer you the price for the lens kit when it is just a body. You were emailed with a revised quote, reduced by £65 to take into account the missing lens. If you would like to send in the lens then we’d be happy to honour the original quote (providing that everything is in the A+ condition as described). It says on your notes that you have declined the offer and want the camera body to be returned to you, which has been arranged. Kind Regards Wilkinson Cameras
Posted 1 year ago
Disappointed I received a supposed NEW peak design everyday sling 3l v2 and it was used. I found in one of the pockets a hot shoe cover and two O rings from a camera strap. I threw away the package if not I would return it.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Nelson, I am sorry to hear that the Peak Design Everyday Sling Bag 3L v2 did not arrive in the condition expected. I cannot see that you have attempted to contact us by telephone or email regarding this matter, our customer services department is open 9am to 5:30pm Monday to Saturday and would have gladly investigated this for you. As I’m sure you can imagine the systems we use track the movements of all our stock items. We can see that this particular bag was received by us from the UK distributor a short time prior to you placing your order. We note that this is the second of this particular bag that you have purchased from us, so you will be familiar with standards to expect from ourselves and from Peak Design. The suggestion that this bag had been used is concerning to us and we would like to investigate further, could we ask that you take some photographs of the accessories that you found and email them to us at sales@wilkinson.co.uk we would like to take this matter up with the distributor. If you are not entirely happy with the product received then we would accept it as a return even if you have thrown away the plastic outer packaging, we would require that the product labels/tags to be still present and attached. If you would like to do this, then please let us know. Kind regards Wilkinson Cameras
Posted 1 year ago
I still have not received the item you are asking for feedback on!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon, We are sorry to hear you have yet to receive your item before the feedback request (which is an automated response). We can see that your order was dispatched with Royal Mail on the 18th May and on occasions can be delayed or end up with your neighbours. Our customer service department is open 6 days a week (via phone call/live chat/email) and would be more than happy to investigate the matter. Our team have reached out to you with regards to your order. kind Regards, Wilkinson Cameras
Posted 1 year ago
UPDATE: from checking with Royal Mail system, we can see that the item was Delivered at: 10:35, Friday 26 May 2023.
Posted 1 year ago
Do not buy from here I placed an order for 5 scanners for my offices and they take your money and then cancel your order with no explanation Very poor service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good afternoon Scott, We tried to contact you by phone and a voicemail was left asking you to get in touch. This was at approximately 13.09pm a couple of hours after your order was placed. Your payment was cancelled and refunded to the original payment method at 16.35pm the same day. We have not "take(n) your money" as you infer in your review. At 16.56pm you were sent and email with the below order update comments included: "Hi, Thank you for placing your recent order. Unfortunately, we will not be able to fulfil this order. Certain anomalies have arisen with this order which we have not been able to satisfactory understand and as such the order will be cancelled and the monies refunded to the original payment method. Kind regards, Wilkinson Cameras" You can see that we tried to contact you in various ways and gave you ample time to get back in touch with us. On the day you placed your order, a second, identical order was placed to your address under a different name. Upon speaking to a person using the phone number on this second order, for the exact same products, we asked why two identical orders had been placed to one address. It is most unusual for a household address to buy 10 matching scanners. The person on the phone said that no one else had placed an order and didn't seem at all concerned or confused that someone was using his address and had placed an identical order. This person was told that their order would be cancelled due to the unusual nature of the two orders. They didn't seem at all phased by this either. Unfortunately, the activity surrounding these two orders is very unusual and highly suspicious. Where there is any doubt about the authenticity of an order, further checks will be carried out and the order cancelled where necessary. It was assumed that the address is operating as a mail forwarding operation or similar - you will note in our Terms & Conditions that "We will not deliver to mail forwarding companies and orders using a mail forwarding provider address for delivery will be cancelled without notice." We did, in this case, provide notice. Regards, Wilkinson Cameras
Posted 1 year ago
I bought a 16 instant photo Polaroid 600 film and when it arrived it was 8 instant photos and which is what was showing on the website and when I contacted them, they said it was an error with their website. I returned it because it was cheaper else where and out of principle. Be careful on the website and check everything!
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Emma, We're sorry that one of the images shown on the listing incorrectly showed a 16 shot film. The other image, main description and price of the item did clearly show that it was an 8 shot pack. We have checked with competitors and the price is correct for this item. Due to this image error, which was immediately addressed when you raised the issue with us, you were provided a free returns label and had your item refunded upon return. We fully hold our hands up to making a mistake and adding an incorrect image and apologise for any inconvenience this has caused. We do feel a 1 star review is a little harsh though and would like to ask that you would consider revising your review in light of the speed of service we provided, our swift action and immediate resolution to your problem. Regards, Wilkinson Cameras
Posted 1 year ago
Won't deal with these Cowboys again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, We leave very detailed notes about customer interactions and orders on our systems, which has allowed me to look into this for you. I have also spoken with the staff member you spoke to so poorly on the day you called us. You placed an order for a pre-owned item located at one of our stores, choosing a next working day delivery. Your order was placed at 14.17pm on April 4th. You were emailed the following, at 14.28pm the same day, “Thank you for placing an order with us. Unfortunately, collection at the item's location has already been made for today. The order shall be dispatching tomorrow. We do apologise for any inconvenience. Kind regards, Wilkinson Cameras.” Your next working day postage charge was refunded. You called the following day, April 5th, and were extremely rude and dismissive towards our staff members. At this stage you asked for more information about the pre-owned item you had already purchased, including demanding we gave you a shutter count for the camera and becoming very rude when it was explained that it would be impossible to get this as the item was in transit. You then complained about the items included with the camera, despite these being clearly listed on the website and you not having yet received the camera. We found you extremely difficult to deal with and your attitude towards our staff members was unacceptable. Whilst we appreciate it would have been frustrating to not receive the camera on the day you hoped, we contacted you and apologised within 12 minutes and refunded the expedited postage charge. Despite our best efforts, you were consistently abusive and extremely rude towards our staff members, who remained calm and polite with you regardless of the way you were speaking to them. You did say you were going to refuse the delivery as you didn’t want the camera if it didn’t include a flash. However, seeing as we haven’t heard from you since that day and can see that your camera was successfully delivered, we assume that you are happy with your purchase. I’m afraid we will not tolerate the kind of behaviour you demonstrated towards our staff members, so we wish you the very best of luck dealing with other companies in the future. Customer service staff are not there to be shouted at and abused down the phone. Should you decide to order with us again in future, we will need to seriously consider whether to accept your order based on your treatment of our staff on this occasion. Regards, Wilkinson Cameras
Posted 1 year ago
My experience isn't over yet, but there is nothing Wilkinsons can do to redress the balance. Ordered and paid for a Sigma 100-400mm Nikon fit lens and USB Dock. They arrived yesterday 6/4/23 and everything looked good until I tried to mount the lens on my D750, only to discover the lens they have sent me was a Canon fit. The Sigma USB on the other hand was the correct Nikon fit. The consequences of trying to mount a Canon lens on my Nikon Body could have resulted in costly damage to both the D750 and indeed the lens. They have none in stock as we speak, which means I have no chance of getting the lens I want, without a wait. I'll be asking for my money back and expect them to arrange collection of the Canon fit lens.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, I’m very sorry that you have been sent the lens in the wrong mount and for any inconvenience and aggravation this has caused you. This must have been a picking error, which should not happen with the systems we have in place. This will be throughly looked into and addressed. It doesn’t appear that you have contacted our Customer Service team about this. We would have been able to alleviaate your concerns and put plans in place to address them. I can’t see any email correspondence from you and as it is Good Friday and our Customer Service department is closed, I am unable to check the phone records just now. The reason the system is showing the Nikon fit out of stock is because as far as our stock is concerned, you have been sent the Nikon version of that lens. We would be more than happy to arrange a swap so that you have the correct lens. Alternatively, I would understand if you simply wanted a refund and to arrange a free return of the incorrect lens. I really am truly sorry for any inconvenience caused and I hope you will allow us the opportunity to correct this for you. I can see from your records that you have had many positive purchase experiences with us previously and so will know that this is a unusual mistake. Due to the long bank holiday, I’m afraid it will be Tuesday before plans can be put in place, but I have contacted the Customer Service team and asked them to contact you as a priority on Tuesday morning. I hope you have a lovely Easter Weekend although, I’m sorry that you won’t be able to use your lens as you had probably planned. Regards, Alex | Wilkinson Cameras
Posted 1 year ago
I have made a purchase with next day delivery. Which never arrived after 7 days. i have asked for a refund which were declined by saying we will issue a refund once we receive the item back. Upon inquiring with parcel force, they said your item was never collected from Wilkinson. how can you get an item back which was never shipped ? i wont recommend anyone to shop from this store. Worst experience
Helpful Report
Posted 2 years ago
I paid for a "Used flash for my camera" and I have not yet received it, one week later.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi John, I'm sorry you seem to have experienced a delay with the courier service. Your item, ordered on Jan 27th was dispatched with DPD and notification sent on the same day. It seems you received this email as you requested delivery to a safe place. Our Customer Service team would have been more than happy to help you investigate any DPD delivery issues and resolve them for you. I can't see any emails or phone calls matching the information provided in your order so I have asked the team to get in touch with you instead. They will contact you using the email provided on your order. Alternatively we have a range of contact methods - all responded to rapidly - available: https://www.wilkinson.co.uk/contact-us Regards, Alex | Wilkinson Cameras
Posted 2 years ago
Absolutely disgusted by the fact quoting for PX with a lens which was in offer and stock when ordered and got the order confirmation. Next day call and say the item is not for sale!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good morning Nafiz, I'm sorry that an error with our stock system meant that the lens you were considering was oversold and you missed out. Unfortunately, this meant that all the stock available on the offer price was sold. We looked into every alternative for you before having to let you down and I really am sorry for any incovenience caused. I believe the sales team was able to contact you before you sent your part-exchange item so as to avoid further inconvenience and I can see that you have had a previous positive purchasing experience with us. I hope you will shop with us again in future so that we have the chance to show you that this issue was a one off and not our normal level of service. Best regards, Alex | Wilkinson Cameras
Posted 2 years ago
Took ages to send something and eventually admitted that it "did not leave here" despite being emailed to me as being sent (fraudulently, obviously) - they blamed their staffing levels, trying to make them my problem. I do not see why I should look incompetent because a business cannot manage its staffing properly, and then wants to tell fibs about when things have been sent. They did eventually make it right by putting the item on a next day service, but only after some significant pressure from me. Were it not for the initial lies & attempts to make their problems into my problem (er, nope!) this would have been a higher rating but a lack of integrity gives me no choice other than to give the lowest possible mark.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good morning, We have never "lied" to you as stated in your review and emails to us and to accuse us of having a lack of integrity is entirely baseless. You ordered an item using 1st class postage as the chosen method of shipping, which we do state has a 2-3 working day delivery time (not taking into account ongoing Royal Mail strike action). You ordered on Friday 7th October at around 2am. Your parcel should therefore have been with you by Wednesday 19th at the latest. You emailed us on Monday saying you'd expected the item to arrive Saturday or Monday. Your parcel wasn't dispatched on Friday due to staff shortages, unfortunately no business can plan for last minute staff shortages. However, as a gesture of goodwill and to ensure your parcel arrived within the stated delivery time, your parcel was upgraded to a next working day service and sent via a courier service. You received your parcel on Tuesday 11th, well within the 2-3 working day time stated for your chosen delivery method. Despite several rude emails from you, accusing our staff of lying and being "fraudulent,” they continued to respond to you in a friendly and polite manner. Our full delivery information can be found here: https://www.wilkinson.co.uk/delivery-information/ (this is also referred to at the checkout.) When customers require an item by the following day, it is customary for them to choose and appropriate delivery method. We would advise using a Next Working Day service or a special weekend service in the future. Regards, Wilkinson Cameras
Posted 2 years ago
Rude staff
Helpful Report
Posted 2 years ago
ordered a simple lens cap... with first class delivery... no tracking number..... 12 days later .. no show.. so ordered from a competitor, which arrived 24 hours later... and finally the wilkinson one arrrived.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good Morning Lee, Thank you for your feedback. From checking when your order was placed and the postage method selected, the order was placed during the time before/after the Royal Mail industrial strikes which may have delayed your parcel from arriving due to the backlogs caused from those strikes, something which is out of our control, we had mentioned this in our delivery information. At the checkout there are options to select next working day should items be required sooner and these would be sent via courier. https://www.wilkinson.co.uk/delivery-information/ Kind Regards, Lily I Wilkinson Cameras
Posted 2 years ago
Wilkinson Cameras is rated 4.9 based on 6,079 reviews