Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Wholesale Domestic Bathrooms Reviews

4.1 Rating 761 Reviews
74 %
of reviewers recommend Wholesale Domestic Bathrooms
4.1
Based on 761 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 77%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 66%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.3 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Easy
Read Wholesale Domestic Bathrooms Reviews

About Wholesale Domestic Bathrooms:

In 1963, Wholesale Domestic Bathrooms opened the doors of its showroom for the first time and set about providing the people of Britain with an unparalleled choice of bathroom products at the best value prices.

Recognised by many as Scotland’s largest & favourite bathroom retailer, it is our mission to build upon this excellent reputation by delivering first class products & service at all times.

Visit Website

Phone:

0344 809 4249

Email:

customerservices@wholesaledomestic.com

Location:

50 Montrose Avenue, Hillington Park, Glasgow
G52 4LA

Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Good to see a wide range of bathrooms in the showroom. Helpful staff. However I feel the overall quality was not very high.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Good morning, Thank you for taking the time to leave us a 4 star review! We are glad that you found our staff to be helpful Many thanks, WDB
Posted 8 months ago
Excellent service from sales lady our bathroom arrived on time on a pallet assumed all items where in the pallet, when plumber went to install it discovered basin was missing phoned customers service about this and ask where it was, only to be told I had waited to long to report this ( my fault ) but the customer service man was so unhelpful and arrogant . Got to speak to another member of staff who helped me buy another basin at a discount price.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you so much for leaving us this great 4 star review. We are so glad you enjoyed your shopping experience with us. We will pass your feedback over for future training. Many Thanks, WDB
Posted 8 months ago
As a business owner your showroom is great but when we ever come to uplift materials this is not a good experience , take far to long to collect orders at anytime of the day , first thing at seven am or midday and also later after rush hour 6-7pm. Hope this feed back is helpful and we may see a change in the future.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you so much for leaving us this amazing 4 star review. We are so glad you enjoyed your shopping experience with us. We will pass this feedback over to our warehouse. Many Thanks, WDB
Posted 8 months ago
Experience made less stressful by the assistance of Lindsay on both of our visits. Bathroom installed and so far so good. Had a missing piece from shower which was dealt with swiftly by the customer service team. My only gripe is the non refundable tiles we bought - ended up with quite an excess of tiles and couldn't return them (did known this at the time so can't really complain too much) which was a few hundred quid that didn't need to be spent. Overall would recommend.
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you so much for leaving us this amazing 5 star review. We are so glad you enjoyed your shopping experience with us. We will pass your lovely words over to Lindsay. Many Thanks, WDB
Posted 8 months ago
Great selection of bathrooms
Helpful Report
Posted 8 months ago
Thank you so much for leaving us this amazing 4 star review. We are so glad you enjoyed your shopping experience with us. Many Thanks, WDB
Posted 8 months ago
Lots of choice good delivery arrangements thought staff could be a little better informed
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon, Thank you so much for this 4 star review. We are glad to hear that you enjoyed the services supplied, and that you had a big choice of items to choose from. We will use this feedback towards further training. Happy New Bathroom! Many Thanks, WDB
Posted 1 year ago
excellent shop veary good helpfull staff
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon, Thank you for this great 4 star review. We are thrilled to hear you enjoyed the shopping experience with Wholesale Domestic. We will pass this feedback over to our showroom. Many Thanks, WDB
Posted 1 year ago
My original visit was back in October 2023 for new shower wall boards. The lady serving me appeared knowledgeable but didnt write anything down and as I had looked at quite a few things, I suggested that she may want to do this to ensure my order was correct, but she assured me this was not necessary. Anyway, off to the till we go she reads out the order and price and I duly paid. When the goods arrived the shower wall boards were the wrong ones. MY FAULT FOR NOT CHECKING, I realise that and I should have done so, however the wall boards were of a similar name to my previous ones so I unfortunately assumed she had put the correct ones through. I coudlnt return these as my plumber was starting the next day. Hey ho lesson learnt, always check your order.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Afternoon, Thank you got taking the time to leave us a 4 star review! Thank you for the feedback and it will be passed over to our showroom. Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
The toilet basin purchased was all fine until Plumber opened box to find fixing bolts and brackets not included in box he had to purchase somewhere local to us in z Hamilton! At my expense? Main thing is this could have been going further up north and to find these fixing products not in box could be more detrimental on installation? Other than everything was perfect! Better to know than not to know as it’s a Supplier problem to yourselves the problem lay with ! Yours William Cannon Hamilton , South Lanarkshire! !
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, Thank you got taking the time to leave us a 4 star review! Thank you for the feedback and it will be passed over We are happy that you were happy with the items overall Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
The lady that served us was pleasant and helpful, I asked the assistant if that would give us a good heat for a small/average room, she seemed to know what she was talking about with her reply?? However we had to return the radiator as the plumber said it wouldn’t have enough heat output for the room. So had to return it and go elsewhere as you didn’t have much choice or stock. To be fair it is a bathroom showroom so that’s maybe why you don’t have many radiators Returns staff were excellent quick and efficient
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, Thank you for taking the time to leave us a 4 star review! We are sorry that the radiator wasn't what you needed Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
There was a very good selection in the store and we were able to find something that suited our space. Delivery was as agreed and when we had a damaged sink it was replaced without question.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, Thank you for taking the time to leave us a 4 star review! We are so happy that you found us to have a good selection and that the sink was replaced for you Happy new bathroom! Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
On the whole very good. Good value for money but had to wait quite a few weeks for some items. Also when one item arrived it was wrong and had to be returned. Generally the staff were helpful
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good Morning, Thank you for your kind words, we really appreciate this. We send our apologies that there was issues with items not being in stock and having delays in this coming in. We are glad that you now have all issues sorted. If you have any more queries please feel free to get in touch. Happy New Bathroom! Many Thanks, WDB
Posted 1 year ago
Great, affordable bathrooms, only thing that lets this place down was the delivery service. Often received times damaged, multiple deliveries rearranged.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, Thank you for taking the time to leave us an amazing 5 star review! We are so happy that you find our products good and affordable We are sorry that the delivery experience has not been the best and we will pass all the feedback over to the courier so they can improve on this Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
I gave 4 star because some parts were missing on the original order but, after a brief telephone call they quickly corrected the error and I received the missing parts within 24h.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, Thank you for taking the time to leave us a review We are sorry some items were missing but are glad that the team on the phone were able to get it sorted and sent out asap Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
Poor customer service. Not a lot of help to resolve the problem
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, Thank you for taking the time to leave us a review I am sorry that issue was not resolved to your satisfaction If you have any further issues then please do not hesitate to get in touch with us at help@wholesaledomestic.com Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
Very nice place for bathrooms, and mostly very nice people to help, except a couple of people at counter in the warehouse at collection especially 1man who was very nasty to me
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning, Thank you for taking the time to leave us a review We are sorry that there was one person that wasn't as helpful. This will get passed over to management and reviewed internally to make sure it doesn't happy again If you have any other issues please don't hesitate to get it touch Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
Good customer service and no quibble product return and replacement
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good morning Brian, Thank you for leaving us this positive review! We really appreciate your feedback. We hope you are enjoying your new bathroom products. Many thanks, Hayley
Posted 1 year ago
Ordered bathroom in store, staff very helpful, the only downside to our transaction was that 1 item was out of stock and we had to collect from store despite paying for delivery for all parts. That said we had a slight problem with part of the delivery, this was resolved by the branch without fuss. All in all a good service
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good afternoon Roy, Thank you leaving us this positive review. We are sorry to hear there was a issues with your out of stock item. We are glad to hear this was resolved quickly. We hope you are enjoying your new bathroom products. Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
I have shopped for my shower units etc for my previous home.moved to our present home we purchased wet wall flooring walk in shower etc found your staff so helpful .
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good afternoon Norman, Thank you for leaving us this positive review. We appreciate your feedback and glad to hear you have enjoyed the service you have received. Many thanks, WDB
Posted 1 year ago
Received a very good service, especially when one item was defective and refund was arranged. However, disappointed that a satisfactory replacement was not available.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good afternoon, Thank you for taking the time to leave us a review. We really apricate your feedback. We are sorry to hear we did not have a suitable alternative for you. Many thanks, Hayley
Posted 1 year ago
Wholesale Domestic Bathrooms is rated 4.1 based on 761 reviews