Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

VaporizerHut Reviews

4.6 Rating 572 Reviews
91 %
of reviewers recommend VaporizerHut
4.6
Based on 572 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 90%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read VaporizerHut Reviews
VaporizerHut 5 star review on 28th June 2024
Darren Johnson
VaporizerHut 5 star review on 26th April 2024
Joseph Smith
VaporizerHut 5 star review on 26th April 2024
Joseph Smith
VaporizerHut 5 star review on 26th April 2024
Joseph Smith
VaporizerHut 5 star review on 26th April 2024
Joseph Smith
VaporizerHut 5 star review on 26th April 2024
Joseph Smith
VaporizerHut 5 star review on 25th December 2023
Anonymous
18
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Brand new out the box and it tastes nothing like mango, it’s not burned it just tastes absolutely disgusting and it doesn’t give me any buzz
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
Didn’t receive order
Helpful Report
Posted 1 month ago
The item I originally ordered was out of stock, after weeks with no email I contacted to be told to pick a different colour which I did. No update when the item was dispatched and no tracking information provided. After waiting over a week still no item and was advised a replacement would be sent again no update when item allegedly shipped and no tracking. So one of the main Christmas gifts i had ordered never arrived and i had to make a very last minute change. Nothing has ever arrived but thankfully I received a refund.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Ho ordinato un adattatore dynavap ma non'é mai arrivato !!!!! Voglio almeno il rimborso
Helpful Report
Posted 2 months ago
Dear Marcantonio, I hope you are keeping well. I am very sorry to hear that your order has not arrived. Please rest assured it was definitely dispatched. I am happy to arrange a refund to your card, which will be processed within the next two days. I believe the issue may have been due to the Christmas post around 14th December, as there were some disruptions at that time. Unfortunately, it seems the postal service may have misplaced the package. Once again, I sincerely apologise for the inconvenience caused. The refund has already been processed. If there is anything else I can assist you with, please don’t hesitate to let me know. Kind regards, James
Posted 2 months ago
I ordered items worth £250 and VaporizerHut sent it via Royal Mail, but delievered to wrong person which has no name mentioned in Royal Mail website. When I reached out to VaporizerHut for a response as they are supposed to follow up with Royal Mail, they stopped replying to my emails and picking up my calls. My £250 are down the drain and I believe this is because the team is looting customers and does not care about its customers.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Good morning Akash, I hope you're well and having a pleasant Saturday morning. Your order was originally dispatched to the address registered on your account. We've sent you a separate message asking you to confirm this address. You can also see from the tracking information below that the order was delivered. The first delivery attempt was made on Tuesday, 3rd December, but there was no response. It was then successfully delivered and signed for on Wednesday, 4th December. Tracking information: Royal Mail Tracking Link:KD152715592GB https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/KD152715592GB Since the order still hasn’t turned up and appears to be missing, and as your neighbours have not received the package, I have arranged for it to be dispatched again in Monday’s post. To proceed, I urgently need you to confirm whether the address registered on your account is correct. Once I have your confirmation, I will arrange for the order to be dispatched and provide you with an updated tracking number. Please rest assured that we are absolutely not trying to deceive or disappoint any of our customers. We take great pride in providing excellent customer service and resolving any issues as quickly as possible. I look forward to your reply and hope you have a wonderful weekend. Kind regards, James
Posted 2 months ago
Product i bought perfect. Customer service really really bad i called the number on their website a few times on different times of the day they didn't pick up the phone once.
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hello Julian, I hope you are well. I'm really pleased that you are happy with your order. But I'm very sorry if your telephone call did not get answered. There may have been a problem with our phone system on this occasion. But we always respond to our emails and chat request super super quick. So apologies about this. If I can ever help with anything in the future just let me know. Kind regards James VaporizerHut
Posted 9 months ago
I did not receive my shipment
Helpful Report
Posted 11 months ago
We are sorry to see your review since looking at the FedEx tracking information. Your order did arrive. Deliveries to Saudi Arabia really do take a lot longer even with FedEx. As you can see on the FedEx tracking information on the link below the package did arrive in Saudi Arabia at your address. https://www.fedex.com/fedextrack/?trknbr=817579561700&trkqual=2460307000~817579561700~FX If we can ever help with anything else, do please just drop us a message any time. Kind regards, James VaporizerHut
Posted 9 months ago
Buongiorno il mio ordine non è ancora arrivato e sono passati 10 giorni lavorativi
Helpful Report
Posted 1 year ago
I have not gotten my order yet
Helpful Report
Posted 1 year ago
Awful do not buy got scammed. One vape is not working and the other one that does tastes awful hurts the back of throat and it says it’s mic salts when it’s not. Won’t be surprised if a vape from this company blows up
Helpful Report
Posted 1 year ago
My item did not come but says delivered?
Helpful Report
Posted 1 year ago
I've emailed you twice, I've rang you 3 times, all to ask if my purchase has nicotine. You've NOT bothered to get back to me. So I can't give you a decent review for anything, and will share my experience with the rest of social media
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Catherine, I hope you are keeping well and have had a lovely New Year. Please check the tracking on the link below: https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/KD150578633GB We always aim to make sure customers orders are dispatched super quick and I'm sorry if your order didn't arrive straight away occasionally there are delays with deliveries coming from Jersey Channel Islands. I'm pleased to see that you have finally received your order. Kind regards James
Posted 1 year ago
It didn’t arrive
Helpful Report
Posted 1 year ago
Good afternoon, We have been looking at the tracking information for your order and unfortunately has been returned due to an incorrect address. https://www.royalmail.com/track-your-item#/tracking-results/KD150347039GB We have sent a message explaining that we are happy to help with this issue and will get the order dispatched again to your address quickly. Kind regards James
Posted 1 year ago
Ordered one week ago, shipment still not been dispatched, tried to contact costumer support but no help
Helpful Report
Posted 1 year ago
I didn’t receive it
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Sheron I hope you are well, Please see the tracking information below your package is actually being held by the Italian customs and you should be able to get your package released. https://www.jerseypost.com/tools/track-trace/?tq=RK103021435JE Let me know if you are able to release your package. I look forward to hearing from you Kind regards James
Posted 1 year ago
Realy bad companies i never order more here
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Nicoló, I am just following up on your feedback, I'm really sorry you feel like this but we have just checked the tracking information and your package has actually been delivered. Please see the information on the link below: https://www.jerseypost.com/tools/track-trace/?tq=RK103022008JE We dispatch all orders straight away and we pride ourselves on customer service. We would really appreciate if you could get back to us to confirm you have received your order Kind regards James
Posted 1 year ago
To be honest, I didn't like it. the taste does not match the proposal, to say that it has no flavor and very bitter, I would not recommend it to a friend. it was not an experience as I imagined it would be, when it comes to other brands that I was already used to like MR frezze and BLVK
Helpful Report
Posted 1 year ago
Really horrible taste gave me chest infection won't but again
Helpful Report
Posted 2 years ago
I opened thé vape which was sealed but took about 10 puffs then it stoped working and the flavour tasted odd. I always buy these vapes so I know what it is meant to taste like. I ordered from here once before and it made my expectations but this last order was v disappointing.
Helpful Report
Posted 2 years ago
I can’t review the items I ordered, as I ordered them ten days ago and haven’t received them. Poor business. Poor communication. Pretty sure it’s a scam.DON’T BUY.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Karl, We have been replying to your emails and we always communicate to our customers. I am so sorry that you have not received your order yet, we have also sent you the tracking information which is showing that your order it's pending delivery with the Royal Mail. Sadly the Royal Mail has had many strikes lately and there has been severe delays due to the bad weather. We are hugely sorry that we have not been able to deliver your order on time on this occasion. We will always make sure you receive your order otherwise your order will be dispatched again or a refund would be offered. Feel free to always contact customer service as we will do our best until you have received your order. Kind regards James VaporizerHut
Posted 2 years ago
VaporizerHut is rated 4.6 based on 572 reviews