Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Vanlocker Reviews

4.9 Rating 1,046 Reviews
97 %
of reviewers recommend Vanlocker
4.9
Based on 1,046 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
100%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Read Vanlocker Reviews

About Vanlocker:

Vanlocker are an ISO accredited van lock manufacturer offering an installation service in Greater London, Kent, Surrey and Sussex.

Visit Website
Not good 😌
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Karlo We thank you for your feedback Unfortunately you will not receive your goods if the import tax is not paid When we receive your item back, we will contact you to see how you would like to progress Kind Regards Vanlocker
Posted 1 month ago
Haven’t received my item yet will review when it arrives.
Helpful Report
Posted 5 months ago
Unfortunately, I still do not have the ordered and paid goods
Helpful Report
Posted 5 months ago
Hello, I have not yet received any goods, so I could only give a 1 star rating. However, I will give the delivery time next week, otherwise I will take further steps. Best regards, Erik
Helpful Report
Posted 7 months ago
Cancelled my order with no explanation
Helpful Report
Posted 9 months ago
Hi Dan Thanks for your feedback, unfortunately our system allowed you to purchase a product with zero value, as the options were not displaying correctly, this meant that you had not actually ordered anything at all We have refunded you your delivery charges as there was nothing for us to send to you We apologise for misleading you to think that there were any free Armaplate available as this is not the case Kind Regards Vanlocker
Posted 9 months ago
Very disappointed with the service, firstly they arrived almost an hour past the booking time, secondly the fitter was very unskillful and messed up the locks in a way where there was 50/50 chance for the lock to be unlocked, even started to argue with me that ( that’s the way it is ). After many requests from my side he finally decided to adjust the locks ( took him three hours ), thirdly he left me with both locks unlocking in different ways….. one on left the other on right assuring me that’s the way the manufacturer made them :)
Helpful Report
Posted 1 year ago
Great service and very professional many thanks we will fit all our vans out with you. 5 Stars
Helpful Report
Posted 1 year ago
Where are my items????
Helpful Report
Posted 1 year ago
I ordered 2 small keys that could have been posted through my letterbox, but instead sit in a shop that I am unable to visit because I am out all day in my van working...
Helpful Report
Posted 3 years ago
Ordered a Van Bulkhead on 6//1/21 and it still has not arrived. I have tried to call multiple times and no answer. I have emailed several times with no reply. Now I have to wait 30 days to get my money back through my credit card. Would not recommend using this firm.
Helpful Report
Posted 4 years ago
I have rated your performance as very poor. I placed my order on 13 June and was informed my order would be despatched within 2 working days. It is now the 19th and I haven't heard anything more.
Helpful Report
Posted 5 years ago
Never received a dispatch confirmation, didn't receive a tracking number, and worst of all no fitting instructions, just 3 bags with the parts in, and a few junk leaflets.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Never had locks fitted as they couldn't power tools due to van fault after 3 week wait. Then couldn't guarantee another fitting date. Went to Sheriff Locks cheaper and also reliable.
Helpful Report
Posted 6 years ago
I have never had a bad experience as I got from your company ,l could not believe how your staff treated me it was so bad and so wrong, I will never forget that .
Helpful Report
Posted 6 years ago
Very poor service indeed. Delivered security keys to an unknown neighbour Compromised our security. Despite their terms and conditions stating they only deliver to customers address.Refuses to refund or rectify, Will end in court. .
Helpful Report
Posted 8 years ago
Still waiting for goods after paying next day delivery only half has men sent
Helpful Report
Posted 8 years ago
Vanlocker is rated 4.9 based on 1,046 reviews