Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

OD's Designer Clothing Reviews

4.6 Rating 2,074 Reviews
90 %
of reviewers recommend OD's Designer Clothing
4.6
Based on 2,074 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 93%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.7 out of 5
Read OD\'s Designer Clothing Reviews
Visit Website

Phone:

1744 730985

Email:

sales@odsdesignerclothing.com

Location:

24-28 Claughton Street,
St Helens
Merseyside
WA10 1RZ

Write Your review

Haven’t received this order yet ? No I’m having problems with this order as my parcels always get left in the porch and there is never a problem with this I’m really annoyed as I’m only home till 9.30 in the morning so they would have to come before them how am I going to receive this parcel if I’m not home just leave in porch l
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Angela, I have tracked your parcel on the DPD portal and it looks like delivery was attempted on the 24th but missed? You should have received correspondence over email / text from DPD Regarding this and also with your pin number to receive the parcel. The tracking says delivery will be attempted again on Wed 31 January. Someone needs to be home to receive the parcel and the pin number needs to be provided to the driver for security.
Posted 1 year ago
When i spend £500 on a childrens designer coat i dont expect it to delivered squashed into plastic delivery bag. No protection, no tissue or wrap. Very disappointing.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Goods delivered promptly and in good condition. My gripe is that online OD offered free delivery but still charged £5.95. When I queried this with OD I received no feedback at all.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you so much for your feedback, Sue, during the time of you order we where offering free delivery on full price orders over £50. However the two items you purchased where part of the 22% off promotion. This means the items where not full price, and therefore did not fall within the criteria for free shipping. We're glad the items arrived in good condition and quickly. However we are sorry you didn't receive a response for your query. Thanks for getting in touch, OD's.
Posted 1 year ago
Ordered through my phone app for collection. Changed to collection from delivery on the app. Order went through with £11.99 postage that I did not request. Unable to cancel. Very disappointed as I live less than a mile from the shop so why would I request delivery at £11.99. Very reluctant to order again.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Carl, thanks for the feedback. When an order is made through the site, the customer is not able to change the delivery options themselves as a refund on postage would need to be made. We are always happy to change an order that has not been shipped if a customer reaches out to us. I have looked and cant find any records of contact for this order. We can only apologise for your experience on this occasion.
Posted 1 year ago
Just as a follow-up, we have refunded the original cost of the postage £11.90.
Posted 1 year ago
Non ero al corrente di pagare la dogana a 36€ chiedo il reso del mio prodotto. Grazie
Helpful Report
Posted 1 year ago
It was rejected I am a large person and have a very hard time finding my size I’m xxxl in Hugo Boss and orderd 3 hoodies that were rejected I searched everywhere till I found your store I’m in Canada btw and sent them to a mail forwarding in the us to canada but the next day my order was rejected I find it sooo hard to find my size and would love if you can help me
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hi Adam, we're sorry that on this occasion you have felt the need to give us a low star review. We appreciate the feedback however and we're glad you chose to shop with us. However on this occasion, the payment portal flagged your order as a 'High risk of fraud detected' on 5 different factors. In order to protect customers and ourselves, any order that is flagged, must be rejected.
Posted 1 year ago
I question the authenticity of the bag I bought .. I email asking for confirmation if it beingbreal and the reply was not satisfactory
Helpful Report
Posted 1 year ago
I
Helpful Report
Posted 1 year ago
I bought a t-shirt last week which had a small hole in. I have emailed customer services straightaway to explain with photos and I have received only a holding email and nothing back regarding a refund or replacement item.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Not very descriptive of the sizing and where the store is located from... I live in the US and from just looking at the website, there was no description saying they carry sizes in UK. I ordered a 6 in shoes and I expected a 6 in US Women, however it was a 6 in UK women which is a whopping 8 in US Women, and the return/exchange policy doesn't pay for shipping so I would be paying even MORE almost $100 more for a package to return, possibly, before the return postage deadline. It was a lose lose situation... overall experience was not very great but the Customer service lady was nice enough, even though she couldn't help me at all :/
Helpful Report
Posted 2 years ago
Have had no reply to an email I sent 6 days ago!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Still hasn’t been delivered, nearly a week later!!!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Placed my order a week ago and still not received my item despite the updates saying it is out for delivery for the last 4 days.
Helpful Report
Posted 2 years ago
It would be nice if the bloody order was sent one day !
Helpful Report
Posted 2 years ago
Still have not received my item not happy with delivery at all
Helpful Report
Posted 2 years ago
Sent wrong shoes
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good for Designer clothes Just poor service and response unfortunately
Helpful Report
Posted 3 years ago
Drove over to change the jacket I purchased website said it was open and it wasn’t.. Sunday 10 till 4 .. no free return on jacket that was meant to be £800. Not worth the hassle cost loads to send back so not getting anything else..
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Martin, Thanks for your time in reviewing us. We are sorry to hear that you have driven here to find us closed. We have updated our website to show as "Closed on Sundays During January" and we will be back open from next Sunday (6th February). If you still wish to exchange your item, please get in touch with us and we will arrange a collection on a date and time that is most suitable to yourself. Kind regards, OD's
Posted 3 years ago
Ordered some trainers, then 2 days later was refunded the money as they realised they didn’t actually have that size in stock.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Delivery late and missed anniversary, far from great. Emailed ODS and they just said sorry, no offer of a gesture or part refund etc. pretty poor.
Helpful Report
Posted 3 years ago
OD's Designer Clothing is rated 4.6 based on 2,074 reviews