Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

minimodelshop.com Reviews

4.8 Rating 1,144 Reviews
96 %
of reviewers recommend minimodelshop.com
4.8
Based on 1,144 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
5 out of 5
Read minimodelshop.com Reviews
The cars were supposed to have personal numberplates but they did not so that was disappointing
Helpful Report
Posted 6 days ago
Thank you for taking the time to leave a review of Minimodelshop. We are sorry to learn of your disappointment due to the fact that there weren't any personal number plates included with your order. We've looked into this and there weren't any instructions with your order to request that these be included, only the gift wrap request (which we hope you were happy with). We will contact you directly as we are more than happy to make up some plates and send these to you.
Posted 4 days ago
The bike I bought didn't have the letters on the number plate that was promised. That was a disappointment
Helpful Report
Posted 10 months ago
Hello Alan, Thank you for taking the time to leave us your feedback. I'm sorry that you are disappointed with your order. Your number plate stickers would have been attached to the delivery note inside your parcel. Details about our number plate stickers and how to apply them can be found on our website. In case you're unable to locate the stickers, please let us know. We'll be happy to send you a replacement. I've already contacted you directly to arrange this. Kind regards
Posted 10 months ago
Ordered the 1:18 scale of the husky 450 it was very cheaply made no detail at all and also didn’t send my personalised number plate
Helpful Report
Posted 2 years ago
Not worth the price. A very small child sized toy car.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hi We are sorry to hear that you are not happy with your model. The measurements of all of our models are clearly stated on the product page and for future reference, 1:64 scale cars are 1 64th of the size of the real thing, where as a 1:18 is an 18th of the size, therefore. If you would like to return the model then please do get in contact via our Contact Us section at the bottom of the website page. If you do wish to return it, then full packaging is required as our 1:64 models are collectables, not toys. We will follow up directly with details of how to return the model if this is required. Kind Regards
Posted 2 years ago
This purchase was for a birthday present. The issue was that the gift card message that arrived with the parcel, was not the message requested - it was for someone different. Therefore, there has been some mix up at the company which caused this error. This is very disappointing and took the edge off the entire gift which was for a 60th Birthday.
Helpful Report
Posted 3 years ago
Hi Marlene, Thank you for taking the time out to write a review for us. I'm am so sorry that we have sent you the incorrect gift card message. We have offered this gift wrapping service for over 2 years and this was the first error, I'm very sorry that this happened with your gift. I have replied to your email and will await your response to offer you a full refund for your gift wrapping fee plus we are happy to ship the correct gift card message. We hope that you were not dissatified with model or the delivery service and I apologise again for the mix up with gift card message. Kind Regards, Mini Model Shop
Posted 3 years ago
minimodelshop.com is rated 4.8 based on 1,144 reviews