Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Haute Florist Reviews

4.7 Rating 29,539 Reviews
93 %
of reviewers recommend Haute Florist
4.7
Based on 29,539 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
96%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.5 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Read Haute Florist Reviews
Thank you but the delivery takes extra day, that shouldn't be happening, otherwise is fine, thank you
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Reeta, Thank you for your review. It is disappointing to hear that this latest delivery has not gone as smoothly as we would have hoped and we really do apologise for any frustration this has caused. I will feed this back to our Dispatch Manager. Best wishes, Katie
Posted 1 year ago
Clearly presented, easy to use website
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for taking the time to leave your review of Haute Florist! Your positive feedback means the world to us and we truly appreciate it! Thanks again for your kind words and positive review!
Posted 1 year ago
Ok Ordered some flowers for my Step daughter as she was going through a hard time . Was not impressed with the bunch I ordered and paid £45 for them…. Regards Tracy Davies
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you for the review, Tracy! We are very sorry to hear that some of your arrangements have arrived in a poor condition. The quality and longevity of our flowers are very important to us, so it is very disheartening to hear this. I have located your order and can see that our customer service team has responded to your email. Best wishes, Rosie
Posted 1 year ago
The pink roses were lovely. I was a bit disappointed as you hadn’t written on the card my name so my niece had to ask me if I’d sent them. Otherwise all good.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Vanessa, Thank you for your review. We are pleased to hear that the flowers are being enjoyed. Upon checking the message card, I can see that this was not signed off. I do apologise if this was not intended. Best wishes, Katie
Posted 1 year ago
Flowers where fresh , more flowers for the price.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you so much for your wonderful feedback on Haute Florist! We are so happy to know that you have been satisfied with our products and services. I will pass your comments on to our Florist Manager. Best wishes, Katie
Posted 1 year ago
The flowers were lovely. But arrived a day after I ordered them. So that was very disappointing as it was for a birthday
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Sarah, Thank you for your review. It is very disappointing to hear that your flowers were delayed in transit. We are very sorry for this, and any upset caused. I will raise this with our Dispatch Manager. Warm regards, Tom
Posted 1 year ago
I wish you'd wait with all the maul bombing until I'd finished my purchase. I just needed to get it dine ! Very frustrating... I hope the product is great.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Stephanie, Thank you for your review. We are very sorry for any frustration caused while placing your order with us. i will feed this back to our marketing team. Warm regards, Tom
Posted 1 year ago
Website was easy to use & flowers were a good price.... paid for next day delivery & they arrived the day after they were due to arrive..... not offered a refund on the delivery charge, but a tenner off next putchase.....
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Sonia, Thank you for taking the time to leave a review. We are pleased to hear you found our website easy to use. We are very sorry that your order was delayed and for any upset or inconvenience caused. I would also like to apologise for any disappointment caused by the outcome of this. Warm regards, Tom
Posted 1 year ago
I ordered peonies for my birthday about 10 days before the "big day" . Now i know that it says they can't guarantee correct day delivery but i was concerned considering the current temperatures. Flowers arrived a day late but then left in the sun- wasn't in that day. The flowers look ok the filler is frazzled and crispy so has little life left. A less than ideal experience and a disappointment on my actual birthday when the rather frivolous treat I decided to give myself didn't turn up.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Louisa, Thank you for your review. We are saddened to hear that you have been experiencing issues with our delivery service and we really do apologise for any inconvenience this has caused. Please could you send us some photos of the bouquet to enquiries@hauteflorist.co.uk with your order number and 'review' in the subject and we would be happy to look into this for you. Best wishes, Katie
Posted 1 year ago
Beautiful flowers but unfortunately not what was advertised so very disappointing as was for a special sad anniversary .I ordered the advertised medium bouquet but my auntie unfortunately received what I believe was the small bouquet as not all flowers as shown was delivered, £50 for 4 roses,5 carnations and 3 callie lillies.very disappointed. I contacted customer service to be told my photo wasn't clear enough for them to see exactly what was delivered so they gave me £15 credit. But the photo was clear as.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Hazel, Thank you for your review. We are saddened to hear that our flowers have left you feeling disappointed- this certainly isn't our intention! We make it our aim to get the best flowers for you. We would also like to apologise for any disappointment caused by the outcome of this. We will feed this back to the relevant departments. Best wishes, Rosie
Posted 1 year ago
The flowers were nice but the bouquet was very small considering how much was paid for it. Some of the flowers looked as though they were dying. Not sure I’d buy again from here
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Chloe, Thank you for your review. We are very sorry to hear that our services have not lived up to our usual high expectations on this occasion. This is very disappointing to hear. If possible, please could you send us some photos of the flowers to enquiries@hauteflorist.co.uk with your order number and 'review' in the subject? Best wishes, Ellie
Posted 1 year ago
The flowers I ordered were supposed to be delivered the next day. It was entirely my fault that I didn't read the delivery information properly so I didn't realise the flowers would be sent by Royal Mail, rather than delivered by the florist. Even though the delivery charges on the order page said they were for next day delivery, the flowers were not delivered until the second day. The company I ordered the flowers through did confirm that the bouquet was packed with an aqua pack/liquid gel, but there is still a second day where the flowers reduce in freshness so they won't last as long once delivered. I think I will probably contact a local florist who can deliver directly next time.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for your review. It is disappointing to hear that this latest delivery has not gone as smoothly as we would have hoped and we really do apologise for any frustration this has caused. I will feed this back to our Dispatch Manager. Warm regards, Tom
Posted 1 year ago
The flowers are beautiful and great quality. I’ve scored a three as I didn’t think they were great value for money (I paid extra for a large bouquet) and certainly no better than other online florists I’ve used. I’d expected them to have more of a ‘wow’ factor.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for your review. We are so sorry to hear that you were unhappy with the size of the bouquet that was received. This is very disappointing to hear. I will feed this back to our Florist Manager. Warm regards, Tom
Posted 1 year ago
Website is poor. I was sure I added chocolates as ad ons but after contacting customer support, I was advised I did not. I was disappointed.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello, Thank you for your review. We are very sorry for the issues you have experienced while placing your order with this. We do apologise for any disappointment caused by the chocolates not being added to the order. Warm regards, Tom
Posted 1 year ago
Arrived on time but wasnt worth the money I paid for them
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Dawn, Thank you for your review. We are sorry to hear that you were unhappy with your recent order from us. If not done already, please could you send us some photos of the flowers to enquiries@prestigeflowers.co.uk with your order number and 'review' in the subject, so we can put this right for you. Best wishes, Rosie
Posted 1 year ago
The flowers were absolutely beautiful but they were delivered a day late.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Hello Sylvia, Thank you for your review. We are so pleased to hear that you were thrilled with the flowers. However, we are very sorry for the delay in this being delivered. I will raise this with our Dispatch Manager. Best wishes, Rosie
Posted 1 year ago
The recipient said flowers were lovely and beautifully presented but then never sent pictures….. I saw the box. I will not use them again purely because I thought they were local to Spalding and the website didn’t say other. They came from way down south overnight.
Helpful Report
Posted 1 year ago
Thank you so much for your feedback on Haute Florist! We are very sorry for any disappointment caused by how we pack and deliver our orders. This certainly wasn't our intention and I will feed this back to the appropriate department. Best wishes, Rosie
Posted 1 year ago
Lovely flowers just missing daffodils
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello Jay, Thank you for your review. We are pleased to hear that you are happy with the flowers. We are very sorry for the missing daffodils. I will feed this back to our to team to be looked into. Best wishes Rosie
Posted 1 year ago
The experience was great I may use Haute florist again. The reason why I say “may” is because I would have loved for my bouquet to be fuller. Perhaps an option for extra large flowers for extra £20 should have been present. It was a gift and I was disappointed in the size and I definitely would have been okay paying more. It said £10 for large and I expected Large.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, Thank you for your feedback. It is upsetting to hear that you were unsatisfied with the number of blooms in your bouquet. We are very sorry for this. I will pass your comments on to our Florist Manager. Best wishes Rosie
Posted 1 year ago
Flowers certainly were not fresh .The outside petals of roses has come away. There were 4 different bouquets, and the colours of your flowers was lovely but it was so noticeable the flowers were not fresh. It really pays to order from a local florist
Helpful Report
Posted 2 years ago
Hello, Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about the quality issues you have experienced with your recent order with us. This is incredibly disappointing to hear and we do apologise for any upset caused. If not done already, please could you send us some photos of the flowers to enquiries@hauteflorist.co.uk with your order number and 'review' in the subject, so we can put this right for you. Best wishes Rosie
Posted 1 year ago
Haute Florist is rated 4.7 based on 29,539 reviews