Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Absolute Reg Reviews

4.9 Rating 19,412 Reviews
98 %
of reviewers recommend Absolute Reg
4.9
Based on 19,412 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
96%
Accurate And Undamaged Orders
99%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.9 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read Absolute Reg Reviews
Visit Website

Phone:

02072052347

Email:

info@absolutereg.co.uk

Disappointed when I received my plates cheap with sticky labels no holes to screw on. Wish I'd got my own!
Helpful Report
Posted 4 years ago
Very happy with the final result and admin but concerned that there was 5 or 6 days before hearing anything regarding completion after a large expenditure ?
Helpful Report
Posted 4 years ago
Didn’t really do what it said on the tin !
Helpful Report
Posted 4 years ago
I have still not received my registration document
Helpful Report
Posted 4 years ago
My reg came through quickly but I have tried to call customer services several times since I got the reg certificate as o don’t understand why it has their address as the “purchaser” when that should be me ...
Helpful Report
Posted 4 years ago
Great service and didn't take long to get plates on car but plates not much good as the welsh logo on rear plate looks like the logo as been cut in half
Helpful Report
Posted 4 years ago
The ordering process online was very simple and quick and the reg and plates I ordered arrived quickly. When calling up for help with the transfer I struggled to get anyone to answer the phone and had to keep trying over a few days.
Helpful Report
Posted 4 years ago
The quality of the plates are good, but to be honest the fastenings provided are adhesive pads, and not screws with plastic covers, which compared to other suppliers of registration plates, is rather disappointing !
Helpful Report
Posted 4 years ago
Paid for a key ring that never arrived
Helpful Report
Posted 4 years ago
Easy way to get a new registration for the car. Only down side was the overall cost. Ordered with the plates and was not asked about raised letters, boarder and charity donation. When I received my confirmation all those were on there but I had not been asked about any of them. They did refund the extras after I phoned back about them. Just a bit naughty as some people work on a budget and something like that could result in someone with a charge for being overdrawn.
Helpful Report
Posted 4 years ago
Quick and easy transaction.Good communication.But wasn’t too happy with the lettering on the plates ,they were not straight ..living with it .
Helpful Report
Posted 4 years ago
For what I paid I don't think it was good service tbh as it was basically a letter that come through the post that I could of made better myself and the certificate was all creased too and this was supposed to be a gift
Helpful Report
Posted 5 years ago
Very good site well layed our and easy to purchase plates, but I felt once purchased I didn’t receive enough information on what I had to do next, towards registering the new plate. Over all good and I would use the site again
Helpful Report
Posted 5 years ago
Great way to get your custom plates.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Started off really well then had to wait a long while for confirmation, turned out it was sent to the wrong email. Had to phone a couple of times to chase however Jake was brilliant & got things moving. Overall delighted with my purchase.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Good number plate to buy.
Helpful Report
Posted 6 years ago
Promised a 3-5day turn around.finally arrived after eight please don't promise what you can deliver
Helpful Report
Posted 8 years ago
Hello, Thank you for your recent purchase from Absolute Reg The registration which you purchased was being sold on behalf of a private individual. You requested the documents to be transferred into your name which was completed free of charge for you. This was completed within 5 working days which tracking also shows was received within 5 working days. If you have any questions please do not hesitate to contact us. Kind regards
Posted 8 years ago
I will avoid using this company in future.not enough information but more than enough bad manners.
Helpful Report
Posted 8 years ago
Hello Martha, Thank you for taking the time to review Absolute Reg. We have looked into your order and can see your registration mark was transferred within 5 days and emails were sent to yourself every step of the way to keep you informed. Looking at the notes on your order, we can see you contacted us stating you had not received any number plates, when in fact you did not purchase any acrylic number plates from Absolute Reg, you insisted these were purchased but then later admitted you missed to add these to your order. If you wish to purchase acrylic plates from Absolute Reg please feel free to contact us on 0207 205 2347 and we will be happy to send these on a next day delivery for you. Kind regards, Jake
Posted 8 years ago
Absolute Reg is rated 4.9 based on 19,412 reviews