Login
Start Free Trial Are you a business?? Click Here

Aab Reviews

4.3 Rating 1,266 Reviews
82 %
of reviewers recommend Aab
4.3
Based on 1,266 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
6 - 12 Hours
Customer Service
4.2 out of 5
Returns & Refunds
Returns Process
Could Be Better
Read Aab Reviews
Aab 5 star review on 24th March 2025
Farida Haque
Aab 5 star review on 24th March 2025
Farida Haque
Aab 5 star review on 22nd March 2025
Sha Sa
Aab 5 star review on 22nd March 2025
Sha Sa
Aab 5 star review on 18th March 2025
Barbara Denuelle
Aab 5 star review on 12th March 2025
Julie Anne Kayden
Aab 5 star review on 12th March 2025
Julie Anne Kayden
29
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I love aab collection and the prints and styles they offer. The materials usually all of good quality too.
Helpful Report
Posted 1 day ago
Not recieved order - suppose to come last week still no sign Contacted them - they said there’s nothing they can do other than to wait !!
Helpful Report
Posted 1 day ago
We understand that you experienced delays with your delivery and unfortunately, these delays were due to issues at DPD's facility, which were outside of our control, we apologise for any frustration this may have caused. We hope that the resolution provided via email has addressed your concerns, if you have any further questions, please do not hesitate to contact us. Thank you for your understanding Aab Customer Care Team
Posted 16 hours ago
Very disappointed!!!!!!!! This was definitely not worth the price!!! I’m a returning customer I was expecting quality, unfortunately had to return and pay shipping I can’t wear this!!!!!!!!! The size was off! I orders a large to have an oversized look, I usually wear medium. It was wide from the bottom and very tight around the chest!!! The material quality was very bad. I love velvet, but this one was very very light and collects all dirt around. Very disappointing. Still waiting for refund too it’s been 2 weeks now!
Helpful Report
Posted 1 day ago
We apologise that your recent purchase did not meet your expectations, we understand your disappointment regarding the sizing, please note that the item is designed with an A-line cut which explains the wider fit at the bottom. We also understand your concern about the refund, our standard processing time for refunds is up to 10 working days and we are processing returns as quickly as possible. We are truly sorry that your experience has been unsatisfactory especially as a returning customer, if you have any further concerns, please do not hesitate to contact us via WhatsApp or at admin@aabcollection.com. Thank you Aab Customer Care Team
Posted 16 hours ago
Really happy with my purchases. Dresses are well made.
Helpful Report
Posted 1 day ago
So glad that I stumbled upon aab Collection. Am located in the usa, and in a desperate search to find suitable clothing for ramadan for the mosque, I turned to google and was so happy with the choices I found at aab Collection. I placed an order for 3 abayas and was surprised to receive the order so fast and within a week. Received so many compliments from my sisters at the mosque and everyone wanted to order the same! Easy order, fast shipping, and both quality and flattering styles and abaya choices. Am waiting for some pieces to restock in my size, and I’m definitely wishing for more aab collection in my wardrobe!!
Helpful Report
Posted 2 days ago
I really love the items I bought besides the fact that the pants of the Co ord set I purchased do not fit, despite the measurements listed on the website being correct for me. I bought an abaya as well and it is beautiful and fits well. All the items are high quality for the price. I really do love the designs but disappointed about the sizing! Overall I do recommend ordering from aab. Shipping to the US was fast as well.
Helpful Report
Posted 2 days ago
The abaya and hijab are magnificent!
Helpful Report
Posted 2 days ago
High quality clothing and reliable delivery
Helpful Report
Posted 2 days ago
Just love the kimono I bought! I saw it on the website and it was love at first sight! The fitting is perfect and very well stitched with attention to detail . The fabric is soft and flowy . Can’t wait to get another one. Just wish they weren’t so pricey!
Helpful Report
Posted 2 days ago
Perfect fit and comfortable material. I love it.
Helpful Report
Posted 2 days ago
Aab always has something for everyone with their Eid collection.
Helpful Report
Posted 2 days ago
My first time ordering from aab collection and it’s going to be my favorite website from now on!! beautiful collection and it’s worth it! Thank you
Helpful Report
Posted 4 days ago
Love the prayer abaya. I now own 4 of them. Lovely quality. Easy to do Wudu in and the colours are beautiful
Helpful Report
Posted 4 days ago
Delivery did take longer than it should. Especially around Eid, Aab should work to deliver quicker. Unfortunately, the dress I chose in M was too large so I had to request an exchange to XS. Now I don’t think I’ll get the dress in time for Eid
Helpful Report
Posted 4 days ago
Amazing quality and fashionable yet timeless style. Also, quick delivery so it arrived before eid. Highly recommend!
Helpful Report
Posted 4 days ago
Ordered a satin kaftan for Eid but received the wrong item. Contacted their customer service over and over again but no answer, they finally responded after 2 days to my query. I have had to source Eid outfit from elsewhere. The quality of customer service is appalling and very poor. Your customer service should match the high end prices that you charge people.
Helpful Report
Posted 4 days ago
We sincerely apologise that you received the incorrect item in your Eid order and for the subsequent delay in our response. We want to clarify that we did respond to your initial query on the same day you contacted us however, there was a delay in providing you with the returns label due to an exceptionally busy period leading up to Eid. We do state on our website that during peak periods, such as leading up to Eid, it may take up to three working days for us to respond to inquiries, we are truly sorry that this delay impacted your Eid preparations. We understand your frustration with the quality of our customer service, especially considering the price point of our products and we are taking your feedback seriously we are working to improve our response times and overall customer experience. We apologise again for the error and the delay Thank you Aab Customer Care Team
Posted 15 hours ago
I’m regular customer at Aab, Their collection is very similar every year. Need to bring more of two piece suits for casual wear/summer outfits
Helpful Report
Posted 5 days ago
Beauiful and great material. Only thing is for some reason the tag is on the front (neckline area) which was a bit confusing. But other than that, love it. Arrived wildly fast too!
Helpful Report
Posted 5 days ago
Just got my order in! Beautiful colors and great quality! The delivery was fast! I’ll be ordering more from the aab collection in the very near future! Highly recommend for modest wear!
Helpful Report
Posted 6 days ago
My size Small dress is huge and to return it I have to pay $39. The price I paid for the dress also doesn’t match the quality. I also ordered an abaya and again feel like the price does not match the quality of the fabric. I was very disappointed with Aab.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Aab is rated 4.3 based on 1,266 reviews